Kijk naar je doelgroep wanneer je jouw website bouwt. Wie is je doelgroep en wat is het doel van je website? Met deze focuspunten in je achterhoofd kijken we naar de kleuren, stijl en omvang. Een veel voorkomende fout is dat de website wordt gemaakt zoals het bedrijf het mooi vindt. Er wordt dan niet vanuit de bezoeker gedacht – de belangrijkste persoon!

What’s in it for them?

Een praktijkvoorbeeld: bij een oriënterend gesprek bij een klusbedrijf geeft mijn klant aan de nieuwste bus op de homepage te willen hebben. Uiteraard is het klusbedrijf hier enorm trots op, maar het voegt niets toe voor de bezoeker van de website. De bezoeker is juist op zoek naar wat het klusbedrijf voor hem/ haar kan betekenen. De belangrijkste vraag die jij voor de doelgroep moet beantwoorden is: “What’s in it for them?”

Houd de doelgroep in je achterhoofd

Probeer tijdens het maken van de website constant jouw klant in je achterhoofd te houden. Wat willen zij zien? Wat wil jij uitstralen richting jouw doelgroep en wat willen wij weten? Ik denk graag met je mee!

Uiteraard kan ik je hier mee helpen en advies in geven.

Wat zeggen mijn klanten over mij?

Lees hun reacties

Klaar om samen te werken?

Neem dan nu contact op.

Leave a Reply

Hi! Wat leuk dat je een kijkje komt nemen.

Stuur mij gerust een mail of een appje, ik neem z.s.m. contact met je op!

Mike Slutter

T: 06 53 60 44 71
E: info@mikeslutter.nl

Kempermanstraat 20,
7071 XM, Ulft

 

×